تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های سال جدید است

فداکار از پیگیری جدی برای واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و آن را در اولویت برنامه‌های سال جدید استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، چهارشنبه(اول فروردین) در پیام نوروزی خود با تبریک همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان؛ گفت: اتفاقات بزرگی در استان رخ داد که تلخ‌ترین آن حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی بود که حرکتی بزدلانه از سوی دشمنان بود.

استاندار کرمان سپس حضور مردم در انتخابات را از شیرینی‌های سیاسی دانست که علیرغم تلاش یکساله دشمن و کار رسلنه‌ای مفصل او برای کاهش مشارکت اما افزایش ۲۰ درصدی مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناکام گذاشت.

وی با قدردانی ویژه از مردم تصریح کرد: مردم با زمان‌شناسی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۱ استان کرمان با رتبه ۳۱ کسب و کار در انتهای جدول قرار داشت؛ اظهار کرد: اما بر اساس ارزیابی انجام شده در پاییز ۱۴۰۲ این رتبه به چهارم کشوری رسید.
استاندار کرمان با ارزیابی مثبت از وضعیت سرمایه‌گذاری در استان و اتفاقات خوبی که با سرمایه‌گذاری خارجی رقم می‌خورد؛ خاطر نشان کرد: برای حل مشکل معیشتی مردم باید اشتغال ایجاد کرد و برای ایجاد اشتغال راهی جز سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

وی سپس رشد نرخ اشتغال استان و انجام تعهد ۱۱۳ درصدی اشتغال را موضوع قابل توجه دیگری خواند که در سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان اولویت سال جاری را مسئله مسکن و واگذاری زمین به افراد واجد شرایط اعلام و پیش‌بینی کرد مجموع زمین‌های واگذار شده از ابتدای نهضت ملی مسکن تا پایان بهار به ۲۰ هزار قطعه برسد.

وی گفت: در ایام عید فطر کلنگ‌زنی خوبی در حوزه مسکن خواهیم داشت.

کد خبر 1755548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha