خیرین اصفهانی ۲۰ هزار میلیارد ریال به مدرسه سازی کمک کردند

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان گفت: خیرین این استان در سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال به احداث مدارس جدید کمک کردند.

«مجتبی ملااحمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به همکاری خیرین برای احداث مدرسه و مراکز وابسته به محیط آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: ۲ هزار نفر خیر شاخص در استان اصفهان برای مدرسه سازی با مجمع خیرین مدرسه ساز همکاری دارند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان افزود: این خیرین در ۲ سال گذشته تاکنون ۱۵۰ مدرسه را احداث کرده اند و در حال حاضر نیز در احداث ۳۳۰ پروژه همکاری دارند.

وی ادامه داد: خیرین در بعضی از پروژه ها مدرسه را کاملا ساخته و تجهیز می کنند و برخی هم در احداث ساختمان فضای آموزشی همکاری دارند و تجهیز آن توسط وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

ملااحمدی اضافه کرد: خیرین دیگر نیز در تامین بخشی از نیازهای مدرسه مثل مصالح ساختمانی کمک می کنند و این همکاری ها به سرعت کار را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مسیر مدرسه سازی همچنان تداوم دارد، خاطرنشان کرد: طرح خیرین مدرسه یار در کنار احداث پروژه ها فعال خواهد شد تا با کمک های مردمی در تامین نیازهای آموزشی و اجرایی مدارس همکاری شود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان اذعان داشت: چشم انداز سال ۱۴۰۳ این مجمع جذب مشارکت ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های مدرسه سازی و اجرای طرح مدرسه یاری است.

کد خبر 1755591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha