کانون های مساجد برای تحقق شعار سال رهبری به خط شوند

باقری گفت: کانون‌مساجد باید در سال جدید به خط شده و به کارگاه تولید در بخش های مختلف تبدیل شده و با توان‌مردمی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش شود.

محمدعلی باقری_ مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: رهبری سالیان سال است که دغدغه تولید و اشتغال دارد و امسال هم شعار "سال جهش تولید با مشارکت‌مردمی" وظیفه ما را سنگین تر کرده‌است.

وی افزود: کانون مساجد نهادی برگرفته از مردم و برای مردم است و باید در سالی که رهبری مزین به جهش تولید کردند از این ظرفیت بهره مند شویم.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: در سال جدید همه باید بکوشیم بستر حضور و مشارکت مردم در عرصه تولید و اشتغال فراهم شود و کانون های مساجد وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

باقری گفت: کانون‌مساجد باید در سال جدید به کارگاه تولید در بخش های مختلف تبدیل شده و با توان‌مردمی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه مخاطب دستور رهبری انقلاب در شعار سال امسال، همه مردم را شامل می شود؛ «مسجد» نیز به عنوان یک نهاد تاثیرگذار و مردمی نقش مهم و اثرگذاری در تحقق منویات رهبری انقلاب دارد.  

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: نقش مساجد و کانون های فرهنگی هنری در تحقق شعار سال رهبری مهم است و باید از تریبون ائمه جماعات در مساجد و برنامه های فرهنگی برای فرهنگ سازی در زمینه تحقق شعار سال نهایت استفاده انجام شود.

کد خبر 1755610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha