مردم از مراجعات غیرضروری  به بیمارستان خودداری کنند

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان، از مردم شهرستان خواست حدالمقدور از مراجعات غیر ضروری به بیمارستان خودداری نمایند و یا اینکه بیماران سرپایی از خدمات دهی درمانگاه های سطح شهر نیز استفاده کنند.

سید محمد حسینی نیا، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و آمدن مهمان  برای همشهریان و مرکزی بودن بیمارستان امام خمینی شیروان و اینکه شهرستان در مسیر جاده آسیایی قرار گرفته است همه و همه دست به دست هم داده تا تعداد ارباب رجوع و بیماران تا پانزدهم ۱۴۰۳ بالا باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال همشهریان و مراجعین گاها ۴پزشک همزمان در اورژانس ویزیت می‌ کنند که این عمل نه تنها باعث کمبود پزشک بلکه باعث خستگی مفرط پزشکان نیز می‌ شود.

حسینی نیا با بیان اینکه این بیمارستان در برخی از روزها به ۵۰۰ بیمار خدمات درمانی ارائه می دهد عنوان کرد: سال گذشته اقدامات بسیار مناسب و قابل توجهی برای تکریم شایسته ارباب رجوع و خدمات دهی به بیماران در بیمارستان انجام شده و چندین بخش جدید راه اندازی شد.

طی چند روز گذشته دکتر سیدمحمد حسینی نیا رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان پس از مشاهده تراکم بیماران و مراجعان به بیمارستان، پشت میز طبابت نشست.

همچنین به دلیل ازدحام مراجعین به این بیمارستان یکی از پزشکان به علت خستگی  بیش از حد، تحت درمان سرم تراپی قرار گرفت و با همان وضعیت به طبابت بیماران ادامه داد.

بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان دارای بخش های زنان و زایمان، اطفال، دیالیز، آی. سی. یو و ان. آی. سی. یو، بخش مادر و کودک، سونوگرافی، آزمایشگاه، ماموگرافی، رادیولوژی، اورژانس، داروخانه و کلینیک تخصصی است.

این بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی از سال ۷۴ در پنج طبقه فعالیت خود را آغاز کرده است.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان تا سال ۹۶ تنها همین مرکز درمانی را داشت که از آن سال با افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی، وضعیت درمانی این شهرستان ارتقا یافت.

شیروان، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی محسوب می شود.

کد خبر 1755630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha