رفع مشکلات مردم نیازمند همت مضاعف و کار جهادی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حل مشکلات مردم نیاز به همت مضاعف دارند و فقط با شعار و حرف حل نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در دیدار با منتخبین استان مرکزی در مجلس دوازدهم شورای اسلامی که با حضور استاندار مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک عید باستانی نوروز و گرامیداشت ایام مبارک ماه رمضان،گفت: منتخبین استان مرکزی در مجلس دوازدهم شورای اسلامی باید با وحدت و اتحاد در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: برای حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی باید همه منتخبین ملت با هم وحدت کلمه داشته باشند و برای این مهم باید منتخبین مردم جلسات مشترک مستمر برگزار کنند تا بتوانند با مشورت و همفکری همدیگر مشکلات را حل کنند. 

این مقام ارشد استان به ایام قبل از انتخابات و شعارهای تبلیغاتی و وعده های نامزدها اشاره کرد و ادامه داد: باید به وعده های خود عمل کرده تا بتوانند گره گشای مشکلات مردم باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد وعده های منتخبین مجلس، وعده های شدنی و ممکن را صحیح دانست و خاطر نشان کرد: می بایست از وعده هایی که غیرممکن و نشدنی می باشند دوری کرد و فقط وعده هایی را به مردم شریف ارائه داد که شدنی و ممکن باشند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: رفع مشکلات مردم نیاز به همت مضاعف و کار جهادی دارند و فقط با شعار و حرف حل نخواهند شد.

این مقام ارشد استان همچنین اضافه کرد: برای جلوگیری از مشکل کم آبی در آینده، باید به مدیریت آب های جاری پرداخته شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: سالانه بسیاری از آب های جاری از جمله رودها و دیگر آب های روان به دریا می ریزند در حالی که می توان با مدیریت این آب ها، مشکلات ناشی از کم آبی را ریشه کن کرد. 


وی همچنین در مورد آبیاری کشاورزی ها و مزارع نیز گفت: آبیاری سنتی و غرقابی یکی از علل هدر رفتن بسیار آب است و باید آبیاری با روش های نوین و تحت فشار صورت گیرد.

کد خبر 1755707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha