مشارکت ۷۶۳ داوطلب مازندرانی در پشتیبانی از طرح های نوروزی

لموکی گفت: ۷۶۳ داوطلب با بکارگیری ۲۶۰دستگاه لجستیک در پشتیبانی از طرح های نوروزی به مسافرین و گردشگران حاضر در مازندران ارائه خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، معین مهدی لموکی-معاون داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح های ملی  از ۲۴ اسفندماه سال گذشته و تحسین داوطلبان هلال احمر برای کمک به مسافرین نوروزی اظهار کرد : در این مدت، تعداد ۷۶۳ داوطلب همراه با ۶۹ داوطلب حقوقی پشتیبانی داوطلبانه از برپایی پست های نوروزی و فرایند اجرایی طرح در سطوح ستاد و شعب را بر عهده داشته اند.
وی ادامه داد: همچنین ۲۶۰ دستگاه لجستیک نیز به صورت رایگان و با استفاده از ظرفیت داوطلبی در طرح نوروزی درحال ارائه خدمت هستند.

لموکی گفت: در حوزه جوانان بیش از ۲۰.۵ میلیارد ریال، در حوزه داوطلبان بیش از ۲۶.۶ میلیارد ریال و در حوزه امداد بیش از ۴.۶ میلیارد ریال مشارکت ثبت شده است.

وی یادآورشد: تا امروز ۲هزار و ۷۶۵ سبد معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح هلال رحمت در میان خانواده‌های نیازمند در سطح این استان توزیع شده است.

لموکی گفت:داوطلبان هلال‌احمر مازندران دوشادوش جوانان و امدادگران در قالب طرح های داوطلب یار، غربالگری سلامت، پویش بشر دوستی، مروجین سلامت، پویش هلال رحمت، نیابت و مرهم برای زائر در حال خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

کد خبر 1755724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha