پروازهای مسیر رشت _ اصفهان از سر گرفته شد

میرحسینی از سر گیری پروازهای مسیر رشت  اصفهان خبر داد و گفت: علاوه بر پرواز مسیر اصفهان، شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای مسیر مشهد را نیز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ابتدای سال جدید برقرار کرده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سید محسن میرحسینی_ مدیر کل فرودگاه گیلان ظهر امروز(شنبه، ۴ فروردین) در جمع خبرنگاران از برقراری پرواز از فرودگاه رشت به مقصد اصفهان خبر داد و گفت: پرواز مسیر رشت _ اصفهان _ رشت از این فرودگاه برقرار شده و متقاضیان این پرواز می توانند از طریق سایت ها و آژانس های معتبر و مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید بلیط کنند.

وی با اشاره به اینکه پرواز مسیر اصفهان توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود افزود: پرواز مسیر اصفهان همواره مورد توجه بوده و متقاضیان قابل توجهی داشته و در سال های قبل نیز توسط برخی شرکت های هواپیمایی از فرودگاه سردار جنگل انجام می شد.

میرحسینی اظهار کرد: به دلیل محدودیت های عملیاتی این شرکت ها برای مدتی دچار وقفه شده و این بار شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که از ۱۲ فروردین به صورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پرواز مسیر اصفهان، شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای مسیر مشهد را نیز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ابتدای سال جدید برقرار کرده است.  

 میرحسینی اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز از ۱۲ فروردین ماه سال جاری اقدام به افزایش پرواز در مسیر تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته کرده است.

گفتنی است، در حال حاضر از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، اصفهان، مشهد مقدس و نجف اشرف پرواز انجام می شود و در ایام عید نوروز نیز در  مسیرهای  مشهد و استانبول پروازهای فوق العاده برقرار شده است.

کد خبر 1755831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha