برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی همزمان با ماه رمضان در مساجد اندیمشک

حجت‌الاسلام حسینوند، گفت: برنامه‌های مختلف و متنوعی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح مساجد شهرستان اندیمشک در حال برگزاری هستند.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح مساجد شهرستان اندیمشک در حال برگزاری هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، از اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد فاقد امام جماعت خبر داد و افزود: همایش مبلغین و مبلغات در اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک جهت هماهنگی در ماه مبارک رمضان نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: طرح ملی مسطورا در تمامی مساجد، پایگاه‌های بسیج و مدارس شامل حفظ ۳۰ آیه از قرآن کریم با هدایایی نفیس از جمله کمک هزینه سفر حج، مشهد، کربلا و هزاران هدایای نفیس در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام حسینوند، با بیان اینکه برنامه کرسی تلاوت و جزءخوانی قرآن کریم در ۳۰ مسجد محوری و غیرمحوری شهرستان اندیمشک در حال برگزاری است ادامه داد: برنامه تفسیر قرآن کریم و جشن روزه اولی‌ها در مساجد برگزار می‌شود و تهیه بسته‌های معیشتی جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد.

کد خبر 1755900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha