از جزءخوانی قرآن کریم تا اکران نمایش به مناسبت شب‌های قدر در کانون های مساجد استان زنجان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متعددی در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود که جزءخوانی قرآن کریم، جشن و مولودی خوانی میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و ویژه برنامه شب‌های قدر از اهم آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت شب‌های قدر نمایش«محراب خونین» به همت کانون فرهنگی هنری کرامت مسجد حضرت رقیه(س) شهرستان قیدار در فرهنگسرای اشراق اکران می شود.

نمایش«محراب خونین» داستان ولادت تا شهادت حضرت علی(ع) به نویسندگی و کارگردانی زهرا حسنلو و محمدصدرا عبدی روزهای نهم تا یازدهم فروردین ماه ساعت ۱۵:۳۰ اکران خواهد شد.

جزءخوانی و اجرای طرح قرآنی مسطورا در کانون های مساجد استان زنجان

آیین جزءخوانی قرآن کریم که امسال با اجرای طرح قرآنی مسطورا همراه شده است در بسیاری از مساجد استان و به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان اجرا می شود.

جزء خوانی قرآن کریم با حضور جمعی از خواهران و برادران روزه دار عصرها در مساجد استان برگزار می شود، به همین منظور به همت کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران ام ابیها، مراسم جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای مجیر در روزهای ۱۳،۱۴و ۱۵ ماه مبارک رمضان در مسجد صاحب الزمان(عج الله) روستای نصیرآباد برگزار خواهد شد.

تشکیل درس اخلاق در مسجد اسحاق میرزای زنجان

با حضور آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درس اخلاق با موضوع «اخلاق تشکیلاتی» به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد اسحاق میرزای زنجان برگزار می شود.

درس اخلاق دکتر آقاتهرانی از ۵ تا ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۷ در مسجد صاحب الزمان(عج)(اسحاق میرزا) دایر خواهد شد و عموم مردم می توانند از مطالب این نشست بهره مند شوند.

لازم به یادآوری است مراسم جزء خوانی و ختم قرآن کریم در این مسجد از آغاز ماه مبارک رمضان دایر است.

برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه اعظم زنجان

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی همراه با قرائت دعای توسل امشب ۶ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی غفاری و مولودی خوانان حاج مرتضی حیدری و حاج رضا محمودی خواهد بود و مراسم ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد حسینیه آغاز خواهد شد.

همچنین مراسم جشن میلاد بحرالکرم امام حسن مجتبی (ع) همراه با نورافشانی آسمان مسجد امام حسن مجتبی(ع) اسلام آباد زنجان امشب ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می شود.

این مراسم با نوای جلیل محمدی، محمدرضا رضوی و فضائل آقاجانلو از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1755956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha