بسترهای مهیا؛ یکی از دلایل عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان است

امام جمعه کرمان با اشاره به مشاهده عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در برخی جاها که منجر به روزه‌خواری است؛ نکاتی متذکر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، دوشنبه (۶ فروردین) در اولین جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن میلاد امام مجتبی علیه‌السلام؛ افزود: به دولت و نماینده عالی آن در استان تبریک می‌گوییم بخاطر انتخابات بسیار سالم توام با امنیت که به دور از طرفداری از کاندیداها انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مسئله حرمت ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به مشاهده روزه‌خواری در برخی جاها آن را ناشی از دو عامل "مسافرت‌های نوروزی" و "بسترهای فراهم برای روزه‌خواری‌ علنی" دانست که منجر به عدم رعایت شئونات ماه مبارک و روزه‌خواری شده است که باید مراقب بود بسترها برای این امر مهیا نشود.

وی با اشاره به جلسه‌ای که در این زمینه با محوریت استاندار برگزار شده؛ ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مسائل عملیاتی شود و شاهد این موضوعات نباشیم.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی سپس مسئله حجاب و عفاف و رعایت آن به خصوص توسط دستگاه‌های دولتی و نهادها و شرکت هایی که با دولت کار می کنند را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد؛ در نحوه برخورد با مراجعین و کسانی که رعایت حجاب نمی کنند ملزم به اجرای جدی قانون باشیم که خود خیلی بازدارنده است‌.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در استان کرمان که وابسته به شهدایی ارزشمند چون شهید مقاومت، حاج قاسم بوده و دنیا هم روی استان حساس است؛ این ماموریت را در راستای ارزش‌های دینی به بهترین وجه ممکن انجام دهیم.

کد خبر 1755974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha