۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح قرار دوزادهم و همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور امروز (۷ فروردین) در مراسم توزیع بسته های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند اظهار داشت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور جذب مساعدت های خیرین و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می کند.

وی به طرح قرار دوازدهم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: این بسته ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع می شود و هر بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان گفت: همچنین تعداد هفت هزار دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1756145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha