تهیه و توزیع ۲۶۰ بسته معیشتی توسط انجمن خیریه بیماران خاص هلال

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران خاص هلال از تهیه و توزیع ۲۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط این انجمن خبر داد.

دکتر جعفر نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه بسته بندی سبد معیشتی افراد تحت حمایت انجمن گفت: انجمن خیریه بیماران خاص هلال طبق سنوات گذشته اقدام به تهیه ۲۶۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرد.

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران خاص هلال افزود: ما با کمک جمعی از بزرگان و خیرین شهرستان این برنامه را به صورت مستمر انجام می دهیم و از همه توانمندان و بزرگان می خواهیم در حد توان خود برای رفع نیاز بیماران خاص ، سرطانی و صعب العلاج همکاری کنند.

دکتر نمکی افزود: این انجمن در طول سال و هر دو ماه یک بار بسته های غذایی و خوراکی برای بیماران و خانواده های این عزیزان تهیه می کند تا قدری از درد و رنج آنان کاسته شود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های انجمن ارتباط با موسسه محک در تهران برای کمک به افراد زیر ۱۴ سال بیمار و رفع نیازهای آنان و تحت پوشش قرار دادن این افراد است.  

 نمکی اظهار داشت: در طول سال کمک های نقدی و جانبی برای افراد تحت پوشش داریم و خیرین در سطح شهرستان و حتی کشور به این انجمن کمک می کنند تا قدری از مشکلات خانواده های بیمار کم کنیم‌ و این ۲۶۰ بسته سبد کالای امروز نمونه ای از دریای معرفت و یاری دوستان نیک اندیش و نیک رفتار است.

انجمن خیریه بیماری های خاص هلال از  موسسات وابسته به آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) است که در جهت تامین دارو و درمان بیماران خاص نیازمند فعالیت می کند.

این انجمن در شهریور ماه ۱۳۹۳ به همت تعدادی از خیرین سلامت تاسیس و در فروردین ۱۳۹۴ با تایید اساسنامه آن توسط سازمان اسناد و املاک کشور با شماره ۱۵۳ به ثبت رسید.

هدف از تشکیل این انجمن همدلی و ابراز همدردی با بیماران صعب العلاج و سرطانی و کم کردن آلام آنان از طریق کمک های مادی و معنوی بوده است.

کد خبر 1756190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha