سپاه مقتدرانه در راستای ساخت ایرانی قوی در تلاش است

سردار کریمی سپاه پاسداران را تکیه گاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: این دلیرمردان مقتدرانه برای ساخت ایرانی قوی تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (۷فروردین) در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالی همراه با کار شبانه روزی، تلاش، ایثار، مجاهدت، خدمت و انجام با رسالت های پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت کشور بود، گفت: پاسداران و بسیجیان مقتدرانه در صحنه های مختلف حضور پیدا کردند و افتخارات بسیاری آفریدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از ماموریت های سپاه استان مرکزی طی ۲ سال گذشته را حضور در مناطق غرب کشور در راستای تامین امنیت مرزهای استان کرمانشاه دانست و افزود: خوشبختانه این ماموریت ها با موفقیت همراه بود و در کنار این ماموریت مهم اقدامات اساسی از قبیل فعالیت های محرومیت زدایی، مهندسی، فرهنگی، مردم یاری و مردم دوستی انجام شد که برکات بسیار فراوانی به همراه داشت.

وی حضور مقتدرانه تیپ ۷۱ سپاه روح الله در مناطق مرزی را برگرفته از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همراه با اخلاص، ایثار و شهادت طلبی فرماندهی، پاسداران، بسیجیان و همه پرسنل این تیپ همیشه سرافراز و قهرمان دانست و ادامه داد:  امروز این مجموعه دارای فرماندهانی با تجربه و کارآمد است که حاضر به نقش آفرینی در میدان های مختلف هستند.

این مقام ارشد استان به امنیت و آرامش کنونی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امنیت در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه اقداماتی که در کشور انجام می شود در سایه امنیت است.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه پیشرفت و حرکت کشور به سمت آرمان ها و اهداف نظام اسلامی در سایه امنیت حاصل می شود، ادامه داد: امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است که با وحدت و هم افزایی همه جانبه تامین این مهم در حال انجام است و قطعا هرگونه نا امنی و تعرض با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: سال جدید سال درخشش‌های نوین و فتوحات بزرگ و عزت‌آفرین در تاریخ حیات جهان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی به نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: به فضل الهی در سال جدید که با هوشمندی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده سالی همراه با درخشش های نوین و فتوحات بزرگ برای کشور و نهاد مقدس سپاه خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: سپاه به عنوان تکیه گاه انقلاب اسلامی مقتدرانه برای ساخت ایرانی قوی تلاش خواهد کرد.

کد خبر 1756207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha