فلسفه سپاه پاسداران حضور در میدان های سخت و ایستادگی است

سردار کریمی گفت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه با اشاره به درخشش تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور، گفت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است.

 فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.

وی با بیان اینکه حضور تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق مرزی استان کرمانشاه دارای برکات بسیار فراوانی بود، افزود: مهمترین آن خدمت به مردم و تامین امنیت در مناطق مرزی بود که با توکل بر خدا و مجاهدت های فراوان علاوه بر رفع بسیاری از تهدیدات اقدامات بزرگ و اساسی در حوزه های خدمت رسانی انجام شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم دوستی، مردم داری و مردم یاری مهمترین رکن فعالیت های تیپ ۷۱ در مناطق مرزی بود، اضافه کرد: خوشبختانه در این راستا اقدامات اساسی و کلان در حوزه های محرومیت زدایی و کمک های معیشتی انجام شد.

سردار کریمی با بیان اینکه تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه طی دو دهه اخیر در ماموریت های مختلف از جمله حضور در شمال غرب کشور، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، حضور در استان های مختلف و رفع بحران های طبیعی از جمله سیل و زلزله و حضور در استان کرمانشاه خوش درخشیده است، خاطر نشان کرد: در این ماموریت ها علاوه بر اینکه تجارب ارزنده ای کسب کرده توانسته الگوهای خوب و ماندگاری از خود در کشور به جا بگذارد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و همه فرماندهان و معاونین سپاه استان و همراهی خانواده رزمندگان تیپ گفت: امیدواریم اجر واقعی مجاهدت ها را از خداوند متعال دریافت کنند.

فلسفه سپاه پاسداران حضور در میدان های سخت و ایستادگی است

کد خبر 1756210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha