محافل قرآن کریم زمینه‌ساز ترویج فرهنگ قرآنی است

تلاوت قاریان ممتاز بین المللی و کشوری در محافل انس با قرآن کریم با حضور عموم مردم در مساجد شهرستان قرچک در شب های ماه رمضان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،   در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز میلاد سراسر نور کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و اساتید برجسته بین المللی و کشوری در مساجد شهرستان قرچک با استقبال حسین فخاری فرماندار، مجید قیصرپناه معاون فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام مصطفی دین پرور مسئول رسیدگی به امور مساجد و عموم مردم شریف شهرستان قرچک برگزار شد.

لازم به ذکر است، این محافل قرآنی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک، کانون های فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) و نیکان  و با حمایت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مساجد امام زمان و حضرت علی اکبر(ع) برپا شد.

گفتنی است، در این محافل نورانی اساتید و قاریان ممتاز بین المللی و کشوری از جمله استاد محمد حسن موحدی، حجت الاسلام مهدی میرزایی، حسین جلالی فر و ولی الله جنیدی از قاریان برجسته کشور ایران اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 1756302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha