کردستان رتبه سوم کشوری در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را دارد

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: استان کردستان در راستای اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» رتبه سوم کشوری را در اجرای این طرح دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانیمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: یکی از طرح‌های ایام ماه مبارک رمضان طرح «زندگی با آیه‌ها» است و سازمان تبلیغات اسلامی در استان نیز تمرکز خود را روی این طرح گذاشته است تا آیات منتخب این طرح در زندگی مردم جاری شوند و ادبیات غالب بین مردم تبدیل شود.

وی بیان کرد: کاروان قرآنی کشوری در شهرهای استان کردستان در ابتدای ماه مبارک رمضان حضور یافتند و با اجرای محافل انس با قرآن کریم طرح زندگی با آیه‌ها نیز برای عموم مردم تشریح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مسابقات پیامکی ویژه طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح استان روزانه برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 64 هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: کانال زندگی با آیه‌ها نیز طراحی شده که حدود 2 هزار نفر در این کانال شرکت دارند و کانال مسطورا ویژه دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی نیز با جذب مخاطبان زیادی توانسته‌اند زمینه مشارکت افراد را در این طرح قرآنی مهیا کنند.

وی عنوان کرد: استقبال مردم استان کردستان نیز از طرح قرآنی یاد شده تاکنون مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: کردستان درسطح کشور در انتشار آیه‌های مدنظر این طرح و میزان مشارکت مردم از طرح زندگی با آیه‌ها جایگاه سوم را از نظر تعداد شرکت کننده و نسبت به درصد جمعیت داشته است.

کد خبر 1756310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha