نظام مردم سالاری دینی یکی از افتخارات مردم ایران است

حجت الاسلام اسکندری گفت: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین سال 1358، مقدمه ای برای ظهور حجت خدا و جاری شدن عدل الهی در زمین است.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اولین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران، رفراندم سراسری تعیین نظام حکومتی بود که تنها 50 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این انتخابات، نظام جمهوری اسلامی با رأی بیش از 98 درصدی مردم، انتخاب شد که در نوع خود یکی از رفراندوم‌هی بی‌نظیر در تاریخ سیاسی کشورهای جهان بوده است.

حجت الاسلام اسکندری نظام مردم سالاری دینی را یکی از افتخارات بزرگ مردم ایران خواند و اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از یوم الله 12 فروردین سال 1358 تا کنون در تمام حوادث و اتفاقات بزرگ و کوچک، پشتیبان این نظام بوده اند و همواره و در انتخابات های گوناگون و راهپیمایی های مقاطع مختلف، حمایت قاطع خود را از نظام مردم سالاری دینی نشان داده اند.

وی همچنین شعار سال جدید را که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است، مورد تأکید قرار داد و گفت: همانطوریکه مقام عظمای ولایت بارها فرموده اند، علاج مشکلات کشور در داخل کشور است، نه در خارج؛ این بار نیز ایشان به مسأله مهم و اساسی تولید با مشارکت مردم عزیز اشاره کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر همگان بویژه مسئولین دلسوز جمهوری اسلامی واجب است تا زمینه های رشد و توسعه تولید با دخیل کردن مردم در سراسر کشور را مهیا سازند.

کد خبر 1756319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha