تشییع پیکر اولین شهید مرزبانی گلستان/ پیکر شهید «محمدمهدی نجاتی نیا» در زادگاهش آرام گرفت

پیکر سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی نیا»، اولین شهید مرزبانی گلستان صبح امروز (پنجشنبه ۹ فروردین) در گرگان و زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) النگ به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم تشییع پیکر سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی نیا»، اولین شهید مرزبانی گلستان صبح امروز (پنجشنبه ۹ فروردین) با حضور سردار تقی مهری، معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، استاندار گلستان و معاونین وی و جمعی از مسوولان ارشد استانی و شهرستانی یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور در میدان صبحگاه ستاد انتظامی گلستان در گرگان برگزار شد.

فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمان خود تمام وجودش را برای مقابله با تروریسم گذاشت و ستاره ای درخشان در استان گلستان شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر با بیان اینکه راه شهیدان را ادامه می دهیم، افزود: سربازان ولایت وصیت‌نامه‌های خود برای حفظ جان و مال ناموس نوشته اند و جان خود را ناقابل می دانند.

استاندار گلستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا به بهترین شکل راه رسیدن به خدا را انتخاب کرده اند، گفت: شهید از جایگاه و مقام بسیار بالایی برخوردار است و نظر کرده خداوند به شمار می رود.

علی‌محمد زنگانه افزود: شهدا در نزد خدا دارای روزی هستند و الگو و چراغ راه هدایت ما محسوب می شوند.

پیکر شهید «محمدمهدی نجاتی نیا» پس از تشییع در فرماندهی انتظامی استان به زادگاهش در روستای النگ شهرستان کردکوی منتقل شد و از ورودی روستای النگ تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) بر روستای دستان مردم شهیدپرور و روزه دار تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) النگ به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «محمدمهدی نجاتی نیا» روز گذشته (چهارشنبه ۹ فروردین) با استقبال همرزمانش در ستاد فرماندهی مرزبانی گلستان وارد استان شد.

مراسم وداع با پیکر شهید نجاتی‌نیا شب گذشته در مسجد اعظم روستای النگ برگزار شد.

سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی نیا در روز (یکشنبه ۵ فروردین) در درگیری با اشرار در منطقه هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و در زمان انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1756403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha