بی حجابی و بدحجابی حرام شرعی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بی حجابی و بدحجابی را حرام شرعی خواند و گفت: اگر کسی بی‌حجاب و بدحجاب در جامعه ظاهر شد، یک حرکت ضد فرهنگی و ضد آموزشی و ضد تربیت اسلامی است و آنچه حرام شرعی است نباید در کوچه‌ها و خیابان ها بصورت عمومی و آشکار صورت بگیرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، با حضور میدانی در سطح شهر خرم آباد، به خبرنگار شبستان گفت: جمهوری اسلامی در امور بانوان با اجرای برنامه‌های ارزشمند توفیقات فراوانی برای بانوان و دختران فراهم کرده، بانوان و دختران در ایران اسلامی با چادر که یک حجاب ایرانی است و با حجاب اسلامی به بالاترین رتبه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری رسیدند و همزمان در امور خانواده و تربیت فرزندان نیز انجام وظیفه می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید مراقب بود که این راه نورانی به وسیله فرهنگ منحط غرب خدشه‌دار نشود.

 نقض قانون ممنوع

 وی با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی منکری است که به وسیله پهلوی اول و دوم با دستور نظام سلطه در کشور ما آنرا ترویج کردند، عنوان کرد: بدحجابی حرام الهی است و حضور بد حجاب و بی‌حجاب در اجتماع برخلاف شرع و قانون کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اگر کسی نقض قانون کند ضابطین موظف هستند طبق قانون آنان را اعمال قانون نمایند.

وی ادامه داد: اگر کسی بی‌حجاب و بدحجاب در جامعه ظاهر شد، یک حرکت ضد فرهنگی و ضد آموزشی و ضد تربیت اسلامی است و آنچه حرام شرعی است نباید در کوچه‌ها و خیابان ها بصورت عمومی و آشکار صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: کسی که آشکارا مرتکب حرام شرعی شود حکومت و جمهوری اسلامی وظیفه دارد در مقابل او بایستد و با مظاهر فساد از جمله تظاهر به روزه خواری و هر حرام شرعی باید برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر قرار باشد کسی برخورد نکند، بعضی افراد با هر سر و وضعی بخواهند در جامعه حضور پیدا کنند، پس باید مشروب و مواد مخدر نیز آزاد باشد، اینها حرام شرعی است، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب هم بر مبارزه با حرام و فساد تاکید کردند و بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع رواج حرام شرعی باشند.

کد خبر 1756661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha