برپایی اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و علویون ملایر

حجت الاسلام رستمی گفت: اجتماع بزرگ هئیات مذهبی و علویون ملایر در ۱۳ فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) در ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌ الاسلام روح الله رستمی، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، از شهرستان ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)   گفت: امسال ۱۳ فروردین ماه با سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) مصادف شده که حال و هوای کشور فضایی معنوی را خواهد داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: با توجه به همزمانی سالروز شهادت امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و تقارن آن با  ۱۳ فروردین به عنوان روز طبیعت در راستای حفظ حرمت این روز جلسات مختلفی با مسئولان و تشکل های دینی  در شهرستان داشتیم که قرار شد با هماهنگی و هم افزایی مسئولان و دستگاه‌های شهرستان برنامه ای منسجم برای مردم مومن و روزه دار در شهرستان برگزار شود.

 وی تصریح کرد: در این راستا همزمان با ۱۳ فروردین ماه اجتماع بزرگ هئیات مذهبی و علویون ملایر برگزار می‌شود که شروع مراسم ساعت ۱۶ از مقابل سپاه ناحیه ملایر به سمت مقبره مرحوم سیف الدوله (پارکینگ پارک سیفیه) خواهد بود.

رستمی افزود: این اجتماع همراه با برنامه های متنوع فرهنگی شامل خدمات مذهبی مواکب حسینی (ع)، تعزیه خوانی، جزءخوانی قرآن کریم، برپایی نماز جماعت، مداحی مداحان برجسته شهرستان و برپایی بزرگترین سفره افطاری تاریخ ملایر است.

 وی با بیان اینکه در سایر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دیگر نقاط شهرستان برپایی ایستگاه معرفتی را داریم گفت: در این زمینه‌های برنامه های مختلف فرهنگی نیز به همت تشکل های دینی در این ایستگاه‌ها برگزار می‌شود.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام شده همه پارکها، بوستان ها و تفرجگاه ها تا یک ساعت قبل از افطار بسته است.

کد خبر 1756694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha