۱۲ فروردین روز استقرار نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: تبیین روز ۱۲ فروردین ماه وحدت ملی و یکپارچکی را محقق خواهد کرد، این روز بزرگ استقرار نظام جمهوری اسلامی و رای به مردم سالاری دینی است.

به گزاش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی, امام جمعه شهرستان شیروان شنبه شب در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: آنچه که طی این چهار دهه توانست انقلاب را از آماج حملات، توطئه‌ها و انواع دشمنی‌های داخلی و خارجی در امان نگه دارد حضور مردم در همه عرصه‌ها است لذا باید قدردان آن‌ها بود.

وی با اشاره به قرار گرفتن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: روز دوازدهم فروردین از روزهای مظلوم در تاریخ است که نباید اجازه داد به علت تلاقی این مناسبت با ایام نوروز، بزرگداشت روز جمهوری اسلامی کمرنگ شود.

امام جمعه شهرستان شیروان عنوان کرد: در این روز بزرگ مردم با اراده و خواست خود، به استقرار نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی رأی دادند و حق تعیین سرنوشت را از آن خود کردند و روزی را در بهار طبیعت پایه گذاری نمودند، که به نام جمهوری اسلامی مزین شد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی اضافه کرد: امروز به پشتوانه ملت ایران، رهبری مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدا و فداکاری ایثارگران، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت، اقتدار و فتح قله‌های پیشرفت قرار دارد.

روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه پرسی رأی به نظام جمهوری اسلامی که با رأی آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران شنبه شب در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1756743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha