آمار زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۳۱۷ هزار نفر رسید

حجت الاسلام بخشی پور گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون در راستای اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۳۱۷ هزار و ۸۹ نفر رسید.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری به مناسبت ماه رمضان و ایام نوروز در بقاع متبرکه خراسان جنوبی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح در ۴۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرایی شده که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با استقبال خوب زائران و مسافران حریم امن رضوی مواجه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۳۱۷ هزار و ۸۹ نفر رسیده است، افزود: از این تعداد ۵۲ هزار و ۴۳ نفر در زائرسراهای این بقاع اسکان داشته اند.

حجت الاسلام بخشی پور بیان کرد: از جمله برنامه های شاخصی که در بقاع متبرکه استان در حال اجرا است می توان به مشاوره وقف، افطاری ساده، محافل قرآنی، برنامه های فرهنگی و احیای لیالی قدر و ... اشاره کرد.

وی در پایان گفت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری تا پایان ماه مبراک رمضان در بقاع متبرکه خراسان جنوبی در حال اجرا خواهد بود و مسافران و زائران می توانند از خدمات بقاع متبرکه استان بهره مند شوند.

کد خبر 1756870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha