ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در شهرهای جدید استان مرکزی

میرزایی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در شهرهای جدید استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید میرزائی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، با اشاره به ضرورت سیاست‌گذاری فرهنگی، گفت: مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید تنها مجموعه‌ای محصور به ساخت مسکن و شهر نیست بلکه خود را در قبال مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید نیز موظف دانسته و برای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شهرها با برنامه‌ریزی دقیق و علمی تلاش می‌کند.


مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید امیر کبیر و مهاجران افزود: باتوجه به شرایط امروز جامعه و تلاش دشمن برای ایجاد شبهه در اذهان جوانان و نوجوانان و تلاش برای ضربه به باورهای دینی و ارزش های اسلامی در جامعه، باید با برنامه و همت بالاجوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آشنا کنیم.

این مقام مسئول بر برگزاری رویدادهای پرمحتوا برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و ادامه داد: این مهم سبب می شود تا فرهنگ مقدس ایثار و شهادت در اذهان ماندگار شود.


وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز به گفتمان‌سازی درحوزه ایثار و شهادت به خصوص در شهرهای جدید استان مرکزی داریم، ادامه داد:  فعالیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید همیشه در دستور کار قرار گیرد چراکه امروز می بینیم در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیراسلامی آزادی خواه دنیا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئله اساسی و مهم است.

کد خبر 1756882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha