تفسیر برهان در نمایشگاه قرآن و عترت قم رونمایی شد

مراسم رو نمایی از تفسیر برهان در نمایشگاه قرآن و عترت قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم رو نمایی از تفسیر برهان شب گذشته و در آخرین شب برپایی نمایشگاه قرآن و عترت قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اساتید حوزه علمیه قم، معاون فرهنگی زیارتی استاندار قم، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهاد کتابخانه‌های استان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم، جامعه قرآنی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند از این کتاب تفسیر هفت جلدی رو نمایی به عمل آمد.

در این آیین امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن خوش‌آمد گویی  تالیف این اثر فاخر را مایه مباحات دانست و بر توسعه فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد.

همچنین محمد خامه‌یار مدیر نمایشگاه قرآن و عترت قم گفت: تفسیر برهان یک تفسیر کارآمد برای جوانان امروز جامعه است که با قلم روان، ادبیات خوب و مناسب و با تحقیق و پژوهش خردمندانه تالیف شده است.

وی افزود: صاحب این اثر گرانسنگ یک روحانی رزمنده بسیجی است که روزی رسالت خود را حضور در میدان جنگ دید و امروز هم با احساس نیاز جوانان به این اثر به تالیف آن پرداخت.

محمد خامه‌یار افزود: تفسیر برهان تفسیر به روز است که با نثر روان و توجه به واژه‌های کلیدی به عنوان اثری ماندگار خواهد بود.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین صادق محمودی مولف این اثر هم به ویژگی آن پرداخت و گفت: آشنایی با زبان مبدا و مقصد از ویژگی این تفسیر است.

وی افزود: گاهی تفسیرهای ما زبان و ادبیات روز را خوب رعایت نکرده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: آشنایی به قوانین فقه و اصول، توجه ویژه به تفاسیر مرجع و توجه به حوصله مخاطب در این اثر مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 1756992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha