حمله به کنسولگری ایران در سوریه میخی بر تابوت رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران در سوریه میخی بر تابوت رژیم صهیونیستی است، گفت: قطعاً پاسخ سخت و قاطع و فراموش نشدنی در انتظار آنان است.

حجت الاسلام محسن مشرفی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: امسال همچون سنوات گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «طوفان الاحرار» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، با حضور گسترده مردم برای حمایت از مردم مظلوم غزه، آزادی فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل در غزه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیر این راهپیمایی در بیرجند مرکز استان از میدان ابوذر به سمت میدان قدس و مسجد امام حسین(ع) تعیین شده است، افزود: سردار سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنران مراسم محوری راهپیمایی روز قدس در بیرجند است.

حجت الاسلام مشرفی در ادامه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه تاکید کرد: این اقدام جنایتکارانه تاییدی بر شناسنامه جنایات رژیم جعلی و سفاک و خونریز صهیونیستی است که به هیچ قانون و قاعده‌ای پایبند نیستند.

حمله به کنسولگری ایران در سوریه میخی بر تابوت رژیم صهیونیستی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با یادآوری جنایات و نسل‌کشی در ۶ ماه گذشته در غزه، ادامه داد: رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر در باتلاق جنایات و ظلم‌های خود فرو می‌رود و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران سپاه پاسداران، میخی دیگر بر تابوت رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مواجه با مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی اثبات کرده است که ساکت نخواهد نشست و قطعاً پاسخ سخت و قاطع و فراموش نشدنی در انتظار آنان است.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه ملت ایران و تمام آزادیخواهان در سراسر دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و ‌نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد، گفت: در آینده نه چندان دوری شاهد محو و نابودی رژیم صهیونیستی و این غده سرطانی را از جهان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1756997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha