کاهش ۶۱ درصدی جان‌باختگان حوادث ترافیکی در گیلان

سردار ملکی از کاهش ۶۱ درصدی جان‌باختگان و کاهش ۱۶ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ‌سردار "عزیزاله ملکی" در دیدار با آیت‌الله "رسول فلاحتی" نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص عملکرد پلیس استان در سال گذشته و طرح نوروزی ۱۴۰۳ با بیان اینکه گیلان جزو ۳ استان برتر در حوزه گردشگری و میزان مسافرت‌ها است، به وضعیت خوب استان از نظر انتظامی در این ایام اشاره کرد و اظهارداشت: استان گیلان در بحث پیشگیری از سرقت‌های خشن و هنجارشکنانه در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در کل جرایم با توجه به اقدامات مطلوب صورت گرفته توسط پلیس نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۶ درصدی را در استان شاهد هستیم، افزود: در خصوص کل سرقت‌های مهم نیز با کاهش ۲۵ درصدی روبرو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های انتظامی استان کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه در مجموع تلفات جاده‌ای و شهری کاهش ۱۶ درصد را داشته‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی از کاهش ۶۱ درصدی جان باختگان و کاهش ۱۶ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی خبر داد و گفت: در بحث فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هم ما یک جهش بسیار بالایی داشتیم که تقریباً ۲۴ هزار تماس برقرار شده با این مرکز منجر به عملیات پلیسی شده است.

سردار ملکی با اشاره به ورود حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به گیلان، اذعان‌داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی مبارزه با پدیده سرقت، مقابله با اراذل و اوباش و  برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های فرماندهی انتظامی گیلان در سال جاری عنوان کرد و از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1757050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha