پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل از روی صبر، به موقع و دندان شکن است

سردار کوثری با بیان اینکه اقدام اسرائیل در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه از روی استیصال بوده است گفت: جمهوری اسلامی ایران عاقلانه تصمیم می گیرد و به موقع و با صبر پاسخ محکم و دندان شکنی به اسرائیل می دهد.

سردار کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه با سلام درود به ارواح طیبه شهیدان زاهدی و حاج رحیمی گفت: در مورد جنایات اسرائیلی ها در روز گذشته باید بگوییم که این حرکت اسرائیل از روی استیصال انجام شد زیرا ۶ ماه در فلسطین و غزه جنایت های وحشتناکی را علیه مردم غزه مخصوصا کودکان و زنان انجام دادند و از سوی تمام کشورهای دنیا زیر سوال رفتند و در نهایت نتوانستند به یک مورد از اهدافی را که مدنظر داشتند برسند به همین دلیل روش خود را در برخی مقاطع تغییر دادند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترورهای مختلف توسط رژیم صهیونیستی در ادوار مختلف برای نشان دادن قدرت اسرائیل افزود: اسرائیل بداند که این اقدامات جنایت کارانه بیشتر به ضرر خود آنها است و اسرائیل در این جنایات نه تنها به ایران بلکه به سوریه هم تعدی کرده است و با این اقدام می خواهد بگوید من با ایران طرف هستم.

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل اگر قدرت و عرضه داشت باید در غزه ۳۶۰ کیلومتری رزمندگان جهاد و حماس را از پا در می آورد در حالیکه جبهه مقاومت توانست ضربات جبران ناپذیری به اسرائیل وارد کند و قریب به ۶۰۰ هزار نفر از آنها را به هلاکت رساندند؛ در حالیکه اسرائیل با اقداماتی از نوع هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه می خواهد خود را قدرتمند نشان دهد.

سردار کوثری یادآور شد: ما مانند اسرائیل عجولانه تصمیم نمی گیریم و اقداماتی را انجام می دهیم ، جمهوری اسلامی ایران عاقلانه تصمیم می گیرد و به موقع و با صبر پاسخ محکم و دندان شکنی به اسرائیل می دهد پاسخ ایران به گونه ای خواهد بود که بیش از این اسرائیل را بسوزاند و به درد می آورد. 

نماینده‌ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر رفتاری که با حساب و کتاب و منطق انجام شود ضربات سنگین تر و جبران ناپذیری وارد می کند. جمهوری اسلامی آنقدر به اسرائیل ضربه زده و باز خواهد زد و عزیزانی که در این راه شهید می شوند برای ما بسیار ارزشمند هستند. خون شهدا یقه اسرائیل ها را خواهد گرفت و آنچنان بلایی به سر آنها می آورد که از کرده خود پشیمان شوند.

کد خبر 1757067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha