کانون مسجدی که با محوریت مکتب شهید آوینی حرکت می‌کند

اثرگذاری کار فرهنگی آنچنان است که بسیاری از خانواده ها نقش تربیتی و هدایت گونه امام مسجد را به جان دل می پذیرند و همسو با مدیر مسجد برای عاقبت بخیری فرزندان خویش در تلاش هستند؛ کانون فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در منطقه رسالت نظرآباد گویای مکتب شهید آوینی است که در روزهای پایانی سال گذشته با حضور استاندار البرز افتتاح شد.

خبرگزاری شبستان - البرز: 

بی تو به سر نمی شود؛ برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، عشق به الله، عشق به کتاب الهی پیوند خورده با خانه الهی یعنی مسجد است. هویت و ماهیتی که توأم با آرمان الهی و هدف از خلقت بشر است. عشق در قدم هایی که با درآمد شور آغاز می شود و در نهایت در سایه سار مسجد رشد پیدا می کند، بارور می شود و به مقام بندگی می رسد و چه سعادتی از این زیسته بالاتر که انسان عبد خدا باشد.  

دستاورد کانون های فرهنگی هنری مساجد و اساس طرح ها و ایده های آنان مبتنی بر جریان قرآن محوری است این مهم در ادامه همسازی تحقق مسجد تراز اسلامی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی یکی از محورهای زیربنایی آنان تلقی می شود.   

از میان ۳۹۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز، کانون فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در منطقه رسالت نظرآباد گویای مکتب شهید آوینی است که در روزهای پایانی سال گذشته با حضور استاندار البرز افتتاح شد.

اثرگذاری کار فرهنگی آنچنان است که بسیاری از خانواده ها نقش تربیتی و هدایت گونه امام مسجد را به جان دل می پذیرند و همسو با مدیر مسجد برای عاقبت بخیری فرزندان خویش در تلاش هستند.  

کانون مسجدی که با محوریت مکتب شهید آوینی حرکت می‌کند

کانون شهید آوینی واقع در نظرآباد از جمله کانون های محوری فعال در جریان سازی فرهنگ قرآنی و تربیت نسل امروز است. کانون مسجدی در ۶ طبقه که در جریان سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد چند بخش دیگر این کانون فرهنگی هنری مسجد با حضور استاندار البرز و جمعی دیگر از مدیران ارشد استانی به بهره برداری رسید.  

مهدی معدنی پور در رابطه با روند برپایی برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در ایام ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از جنبه های مثبت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی شور و اشتیاق حضور بچه های محل و خانواده های آنان است.

کانون مسجدی که با محوریت مکتب شهید آوینی حرکت می‌کند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی افزود: اثرگذاری کار فرهنگی منوط به همراهی و هم اندیشی تمامی عناصر فرهنگی است و در این مسیر با توجه به محوریت مسجد شاهد حضور پرشور فعالان مسجدی هستیم.  

محله رسالت نظرآباد امروزه با وجود برخورداری از کانون فرهنگی هنری شهید آوینی توانسته است مرکز شاخصی برای جریان سازی فعالیت فرهنگی باشد این را شور و حال غیرقابل وصف خانواده ها برای حضور در این مسجد می گوید.  

کانون مسجدی که با محوریت مکتب شهید آوینی حرکت می‌کند

مادر محمدحسن حسینی از جمله فعالان کانون فرهنگی هنری شهید آوینی نیز در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امنیت خاطر و اطمینان به روند فعالیت های فرهنگی در کانون شهید آوینی یکی از مهمترین دلایل حضور فرزندم در این مجموعه است.  

کانون مسجدی که با محوریت مکتب شهید آوینی حرکت می‌کند

وی ادامه داد: اینکه دغدغه فعالان کانون فرهنگی هنری شهید آوینی را برای تربیت و خودسازی فرزندم می بینم و اینکه آنان مانند خانواده برای رشد فرزندم تلاش می کنند یکی از نکات مثبت این مجموعه فرهنگی برای خانواده ام است.

اعتقاد راسخ اکثر خانواده ها، رشد فرهنگی و تربیت دینی فرزندشان در جوار مسجد و در محیط تربیتی کانون فرهنگی هنری شهید آوینی است. مجموعه ای که در ۶ طبقه توانسته است نیازهای یک محله را در سطح فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و ... فراهم کند.  

کد خبر 1757126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha