فراخوان «جمعه خشم» مقابل سفارت‌های آمریکا در جهان

جوانان عرب و مسلمانان در روز جهانی قدس برای برگزاری راهپیمایی گسترده مقابل سفارت‌های آمریکا در سراسر جهان فراخوان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، به مناسبت روز جهانی قدس، جوانان عرب و مسلمان در شبکه های اجتماعی هشتگ راه انداخته و برای برگزاری راهپیمایی گسترده در روز «جمعه خشم برای فلسطین»  مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فراخوان دادند.

این فراخوان، خواستار راهپیمایی گسترده مقابل سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف جهان، در نفی جنگ اسرائیل علیه رژیم صهیونیستی در نوار غزه شده است.

هشتگ «جمعه خشم برای فلسطین» در شبکه های اجتماعی توییت می شود تا در روز جهانی خشم، در مخالفت با ادامه نسل کشی در غزه، همگان بسیج شوند و از جهان بخواهند که جنگ غزه متوقف شود.

در این فراخوان بر ضرورت بیداری امت و آزادگان جهان، شرکت در این روز و حمایت از غزه و مردم غزه که مورد جنایات وحشیانه ارتش اشغالگر هستند، تاکید شد.

فلسطینیان در نوار غزه در صد و هشتادمین روز حمله، با وجود وحشیگری که در معرض آن قرار دارند، به پایداری و مقاومت خود در برابر اشغالگری ادامه می دهند.

نیروهای اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته پنج قتل عام جدید در نوار غزه مرتکب شدند که ۵۹ شهید و ۸۳ مجروح به بیمارستان ها وارد شدند.

کد خبر 1757189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha