رژیم صهیونیستی مهم ترین تهدید علیه صلح، ثبات و امنیت بین المللی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رژیم صهیونیستی را مهم ترین تهدید علیه صلح، ثبات و امنیت بین المللی دانست و گفت: حامیان رژیم صهیونیستی را نیز نباید فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال در شرایطی از راه می‌رسد که جهان بیش از ۶ ماه شاهد جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم منحوس صهیونیستی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت ۶ ماه رژیم سفاک صهیونیستی از هیچ جنایت و خباثتی فروگذار نکرده و بیش از ۳۳ هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۷۵ هزار انسان بیگناه را نیز در جنگ غزه مجروح و زخمی کرده، افزود: این رژیم تقریبا همه زیرساخت‌های غزه را تخریب کرده و یک نسل کشی تمام عیار جلوی چشم همه سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشری انجام داده‌اند.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: دشمن صهیونیستی به این جنایت‌ها بسنده نکرده و چند روز قبل نیز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه نیز حمله و هفت نفر از سرداران و مستشاران کشورمان را به شهادت رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت سرداران و مستشاران کشورمان در سوریه، یادآور شد: این اقدام جنایتکارانه و تروریستی نشانه سردرگمی، ورشکستگی، استیصال و اوج درماندگی این رژیم تروریستی و برای تغییر معادلات جنگ، دست به این اقدامات مذبوحانه می‌زند اما کاری از پیش نخواهد بردو همانطور که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند «به دست دلاورردان ما مجازات خواهند شد و از این جنایتی که مرتکب شدند، پشیمان خواهند شد».

وی تاکید کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی یعنی حمله به مراکز دیپلماتیک، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است؛ اما این رژیم اساس موجودیت آن غیرقانونی و نامشروع است و نمی‌توان از این رژیم نامشروع انتظار پایبندی به قوانین بین المللی را انتظار داشته باشیم.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: رژیم صهیونیستی در طول حیات ننگین خود بارها نشان داده که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و در همین ۶ ماهه اخیر مکرر به خبرنگاران، مدارس، بیمارستان‌ها و... حمله کرده که این موضوع نیز مغایر با قوانین بین المللی است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد رژیم صهیونیستی را مهم ترین تهدید علیه صلح، ثبات و امنیت بین المللی دانست و با اشاره به اینکه حامیان رژیم صهیونیستی را نیز نباید فراموش کنیم، افزود: ریشه اصلی درد و رنج امروز مردم فلسطین به ۷۵ سال قبل برمی‌گردد که استعمار انگلیس این رژیم خبیث را تاسیس کرد و سپس آمریکا بزرگ‌ترین حامی سیاسی، نظامی و اقتصادی اسرائیل و مسئول همه جنایات وحشیانه و ضد بشری این رژیم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان در سوریه، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس متفاوت‌تر از هر سال خواهد بود و مردم ما با حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی پاسخ محکم، کوبنده و پشیمان کننده‌ای به رژیم منفور صهیونیستی خواهند داد.

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «روز جهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» روز جمعه، هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان المبارک در همه بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انشالله مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد همگام و همصدا با ملت بزرگ و مقتدر اسلامی و همه مسلمانان و آزادگان جهان با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه و آرمان آزادی قدس شریف و همچنین ابراز خشم، نفرت و انزجار از جنایت‌های وحشیانه و ضد بشری رژیم منحوس و منفور صهیونیستی در غزه و محکومیت شدید حمله این رژیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، حضور پرشور، وحدت آفرین و باشکوهی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خواهند داشت.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج ساعت ۱۰ صبح از میدان هفت تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان حضرت صاحب الزمان (عج) و تجمع در مصلی امام خمینی (ره) این شهر خواهد بود.

گفتنی است، امنیت و کنترل ترافیک، هماهنگی جهت حضور عشایر با لباس محلی، حضور شورای اداری شهرستان در راهپیمایی، پیش بینی اتوبوس جهت ایاب و ذهاب مردم، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی پوستر، بنر و پرچم توسط شورای هماهنگی تبلیغات، پیگیری جهت حضور اصناف در راهپیمایی، استفاده از تمثال شهدای کنسولگری ایران در سوریه، حضور دانشجویان و دانش آموزان، تامین برق اضطراری و... از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 1757190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha