میدان شهید سلیمانی میعادگاه راهپیمایی روز قدس

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امسال راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ و نیم صبح از میدان سردار سلیمانی تا حرم مطهر شهدای گمنام در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، گفت: با توجه به جنایات رژیم جعلی اسرائیل هم نسبت به مردم مظلوم غزه و فلسطین و هم جنایات ددمنشانه آن در سوریه که منجر به شهادت تعدادی از مستشاران ما از جمله سرلشکر زاهدی شد بنابراین راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر سال های گذشته برگزار شود.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: مردم منتظر روز قدس هستند تا انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و همچنین حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کنند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: در سراسر جهان به برکت ندای ملکوتی امام خمینی (ره)، هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: مردم ایران از قدیم تا به امروز همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و با رژیم جعلی اسرائیل دشمن هستند و هر ساله با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شعار استکبار ستیزی سر می دهند.

وی عنوان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ و نیم صبح از میدان سردار سلیمانی تا حرم مطهر شهدای گمنام در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1757241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha