برپایی راهپیمایی روز قدس در ۲۵ نقطه استان همدان

حجت الاسلام فاضلیان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ۲۵ نقطه استان هدمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفت‌و گو با خبرنگار شبستان، با اشاره به  اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فرمان امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده گفت: همه ساله این روز در کشور و بسیاری از نقاط جهان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۵ نقطه استان همدان همزمان با سراسر کشور  خبر داد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم در  شهرها و روستاهای استان همدان با هدف  تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شهر همدان  در ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه از میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در ادامه  راهپیمایان مسیر چهار راه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران را طی می کنند در حسینیه امام تجمع خواهند داشت.

فاضلیان سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در همدان را حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد:  نماز جمعه نیز به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اقامه خواهد شد.

روی برپایی غرفه های  دانشجویی و کودک و نوجوان، برنامه های فرهنگی  با ارائه  محصولات فرهنگی در راستای بصیرت افزایی، جهاد تبیین و اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و معرفتی از برنامه های پیش بینی شده در راهپیمایی روز قدس شهر همدان برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان  ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم استان همدان در لبیک به ندای  امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از مردم  مظلوم فلسطین یک بار دیگر بصیرت و صلابت خود را در روز جهانی قدس به جهانیان نشان خواهند داد.

کد خبر 1757247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha