تشکل های فعال در زمینه عفاف و حجاب مورد حمایت قرار گیرند

فرماندار شهرستان شیروان گفت: شهرداران نسبت به رعایت عفاف و حجاب در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی تحت پوشش شهرداری اقدام کرده و تشکل های فعال در این زمینه نیز مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان چهارشنبه شب در نخستین نشست شورای عفاف و حجاب اظهارکرد: باید همه ما نسبت به ایجاد فضای مذهبی شهرستان، خود را مکلف دانسته و اقدامات لازم در خصوص اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت هرچه بیشتر مردم در امور کشور افزود: متصدیان امور و افراد تأثیرگذار تلاش کنند بیشتر مردم را در پیاده سازی برنامه های عفاف و حجاب دخیل کرده و با تشکیل تشکل های مرتبط مطالبه گری در این زمینه را به مردم بسپارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان گفت: با توجه به ظرفیت های خوب موجود می توان در امر ترویج عفاف و حجاب از تشکل های مردمی، بسیج، ستاد امر به معروف، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهره برد و فضاسازی لازم جهت این امر را ایجاد کرد.

اسماعیل زاده، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی دانست و بیان کرد: ارائه خدمات منوط به رعایت حجاب مراجعین می باشد.

نخستین جلسه شورای عفاف و حجاب به ریاست فرماندار شهرستان شیروان و با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان و مدیران مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 1757260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha