جوانان سرمایه‌های جامعه هستند

مرادی از جوانان به عنوان سرمایه های جامعه یاد کرد و گفت: با شکوفایی و رشد استعداد جوانان در عرصه های مختلف باید آنان را به سمت پیشرفت هدایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسلم مرادی شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد  این شهرستان، اظهار داشت: بروجرد قابلیت های زیادی دارد جوانان بااستعداد های درخشان که باید به آنها بیشتر توجه کنیم.

فرماندار شهرستان بروجرد افزود: درسال ۱۴۰۲ توانسته ایم وزیر میراث فرهنگی و سایر مسئولین کشوری را به بروجرد دعوت کنیم تا مشوقی برای هنرمندان جوانان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه و مردم بروجرد نیاز به شور و نشاط دارند و این نشاط و ما با کمک موسیقی وتئاتر و هنر میتوانیم به جوانان تزریق کنیم، ما چندین کنسرت را که دارای مجوز بودن در اداره فرهنگ و ارشادبروجرد و یا سینما اجرا کردیم تا با اجرای موسیقی قدمی در شاد کردن مردم بروجرد بردارد.

مرادی افزود: جوانان بروجرد استعدادهای کثیری در زمینه هنر دارند ما باید با حمایت خود آنها را در جهت پیشرفت و موفقیت سوق دهیم.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: هنرمندان بروجردی دارای پتانسیل بالایی هستند و همیشه درکنار آنها هستم تا به موفقیتی بیشتری دست پیدا کنند

کد خبر 1757305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha