هنرمندان همپای مردم، مظلومیت فلسطین را فریاد می‌زنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با شرکت در راهپیمایی روز قدس؛ به ندای مظلومیت مستضعفین عالم پاسخ می گویند.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: روز جهانی قدس، روز وحدت و روز فریاد و نماد همبستگی مسلمانان و اتحاد آزادگان جهان در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انسـان‌هایی است که با صلابت اراده، شجاعت و ایمان در برابر ظلم‌های نابخردانه صهیونیسم و دسیسه‌های آمریکای پلید به جهاد پرداخته و می‌روند تا بیرق اسلام و آزادگی را بر قُبه قبله‌گاه مسلمانان که همان قدس شریف است، به اهتزاز در آورند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: علیرغم اینکه سازمان‌های بین المللی رژیم اسرائیل را به خاطر اشغال سرزمین فلسطین محکوم کرده و خواستار رفع اشغال و بازگشت آوارگان شده‌اند،اما اسرائیل با حمایت گسترده آمریکا، مصوبات بین المللی را نادیده می‌گیرد و به توسعه اشغالگری و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد.

قربانی ادامه داد: سیاست های ظالمانه و غیرانسانی اسرائیل علت العلل همه تنش ها، ناامنی ها، بحران ها و شکل گیری نفرت و تروریسم در منطقه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بر حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین تاکید کرد و گفت:حق بازگشت آوارگان هرگز نمی‌تواند و نباید هر مقدار هم که زمان بگذرد، انکار و یا فراموش شود و دنیا نمی‌تواند این موضوع مهم را فراموش کند.

قربانی ادامه داد: صهیونیست‌های غاصب و درمانده که از جنایت‌ها و ددمنشی چند ماهه خود در غزه طرفی نبسته‌اند، درسایه حمایت قدرت های غربی و سکوت مجامع جهانی در ادامه تجاوز به کشورهای منطقه، از سویی با تداوم موشکباران مناطق مسکونی، اهالی روزه دار غزه را زیر باران بمب و موشک قرار دادند و بار دیگر با حمله هوایی به ساختمان دیپلماتیک ایرانی باعث شهادت جمعی از مبارزان ایرانی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: چنین رفتارهای کورکورانه و ناجوانمردانه ای تلاشی مذبوحانه برای شکست های پی درپی این رژیم درمنطقه است و ضعف و زبونی این غده سرطانی با چنین اقداماتی ترمیم نخواهد شد و به حول و قوه الهی شاهد زوال و اضمحلال این رژیم غاصب در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

قربانی ابراز امیدواری کرد: مردم عزیز و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس؛ به ندای مظلومیت مستضعفین عالم پاسخ گویند و با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی درلبیک به رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب وهمگام با اقشار مختلف مردم؛ هیبت انقلابی و عظمت جهادی خود را به نمایش گذاشته و ازجریان مقدس مقاومت فلسطین و فداکاری‌های مردم این سرزمین دفاع کنند.

وی افزود: قطعا ادامه این حمایت ها موجب خواهد شد اندیشه مقاومت به عنوان تنها راه پیروزی برسفاک صفتان تاریخ در تفکر جهانی تثبیت گردد. باشد که این مشت های گره کرده و این ندای یاری مظلومین به زودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را همچون داعش محو کند.

کد خبر 1757337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha