استقبال جوانان شهرکرد از طرح «در آغوش مسجد»

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: اجرای طرح «در آغوش مسجد» توسط کانون ذوالفقار شهرکرد منجر به جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد امام‌هادی(ع) شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی رئیسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح «درآغوش مسجد» توسط کانون ذوالفقار شهرکرد منجر به جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد امام‌هادی(ع) شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی(ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: طرح «درآغوش مسجد» روزهای جمعه در مسجد برگزار می شود.

وی ابرازکرد: تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) با قرائت دعای‌عهد، برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن‌کریم، برگزاری حلقه معرفتی و بصیرتی، بازی و نشاط از برنامه‌های طرح «درآغوش مسجد» است.

حجت‌الاسلام رئیسی به ویژه برنامه‌های جذب کودکان و نوجوانان به فعالیت در مسجد اشاره کرد و افزود: کارت‌های نماز در اختیار این عزیزان قرار گرفته و از برترین شرکت کننده‌ها در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، اقامه نماز، موذن‌ها و مکبرین در پایان طرح تجلیل می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس‌های طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد، برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی و تبیینی در ۹‌دی و دهه مبارک فجر، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد و اجرای برنامه‌های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد از جمله اقدامات و فعالیت‌های کانون‌ ذوالفقار شهرکرد است.

وی، برگزاری جلسات خوانش و نقد و بررسی کتب معرفی شده در طرح ملی شنبه‌های کتاب مساجد، اجرای طرح نذر کتاب و جمع‌آوری کتاب برای کتابخانه مسجد، برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در مناسبت‌های مذهبی و ملی، توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های گوشت متبرک قربانی ارسالی از موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا را از دیگر برنامه‌های کانون ذوالفقار شهرکرد عنوان کرد.

کد خبر 1757371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha