مربیان جلسات خانگی قرآن بیمه‌ می‌شوند

دبیر جامعه قرآنی عصر استان کرمان با اشاره به حمایت‌های در نظر گرفته شده از جلسات قرآن خانگی، حمایت مربیان این جلسات را از جمله این حمایت‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اولین اجلاسیه جلسات خانگی قرآن کریم با عنوان "ستاره‌های زمین" پنجشنبه (۱۶ فروردین) در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد.
امین نصری، دبیر جامعه قرآنی عصر استان کرمان با اشاره به برگزاری این اجلاسیه در ۱۵ شهرستان استان؛ افزود: این اقدام در راستای حرکت عمومی قرآنی مورد انتظار رهبری است که از بستر همین جلسات محقق می‌شود.
وی با اشاره به شناسایی هزار و ۵۰۰ جلسه قرآنی که تاکنون در سامانه جلسات خانگی قرآن ثبت‌نام کردند؛ از عضویت بیش از ۱۰ هزار نفر در این جلسات خبر داد و گفت: باید با یک حرکت عمومی و حلقه‌های عمومی جریان قرآنی را تقویت کنیم.

نصری با بیان اینکه حمایت‌هایی نیز برای جلسات خانگی قرآن در نظر گرفته شده است؛ بیمه مربیان مربیان این جلسات، برگزاری دوره های تربیت مربیان، سفرهای زیارتی برای فعالان جلسات خانگی مردمی را از جمله این حمایت‌ها عنوان و تصریح کرد: در این مراسم از ۱۴ پیشکسوت جلسات خانگی قرآن کریم که عمری را برای قرآن گذاشتند؛ تجلیل می‌شود.

گفتنی است؛ جلسات خانگی قرآن کریم هیچ‌گونه محدودیت مخاطب، زمان، محتوا( آموزشی، معارفی، تدبری  و یا تفسیری) و مکان ندارد و هدف اصلی آن انس با قرآن است.

کد خبر 1757382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha