حامیان مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس یکصدا شوند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس امسال حساس‌ترین راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته است، گفت: حامیان مظلومان جهان مقابل صهیونیسم یکصدا شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ضمن محکومیت جنایات اخیر، گفت: راهپیمایی روز قدس امسال به واسطه جنایات همیشگی و حمله اخیر حساس‌ترین راهپیمایی نسبت به سال‌های قبل است و تمامی آزادی‌خواهان و مدافع مظلومان جهان در این روز باید مقابل رژیم کودک‌کُش و جعلی صهیونیسم بایستند.

این مقام ارشد استان به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات در مقابل جنایت‌های دلخراش رژیم جعلی صهیونیسم انجام شد و امروز شاهد نسل کشی صهیونیست ها و جنایات گسترده آنها هستیم.

امام جمعه اراک همچنین با بیان اینکه بمباران بیمارستان شفا غزه، یکی دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی است که دل هر انسان آزاده‌ای را مکدر می‌کند، بیان کرد: در کنار کشتار نیروهای صلیب سرخ جهانی، ماموران سازمان ملل، خبرنگاران و صدها انسان بیگناه جان خود را در بیمارستان از دست دادند و این بیمارستان به تلی از زغال تبدیل شدند.

نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیسم با حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق نیز انسان‌های شریف که در راس آن‌ها سرلشگر شهید زاهدی قرار داشت را به خاک و خون کشیدند، گفت: در برابر همه جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کُش و حامیان این رژیم، سراسر ایران اسلامی و جهان ضد ظلم، یهودیان و مسیحیان آزاده و تمامی حامیان مظلومان تنفر خود از اسرائیل را با حضور در راهپیمایی نشان خواهند داد.

کد خبر 1757383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha