نامگذاری روز قدس برای دفاع از مظلومان رنجیده فلسطین است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: روز جهانی قدس برای دفاع از مظلومان رنج دیده فلسطین نامگذاری شده است.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: روز قدس برای این است تا آزاداندیشان جهان با روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی جبهه مقاومت را شکل دهند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، اولین ندای حمایت از فلسطین را به دستور رهبری صادر کرد و انقلاب در ۳ بخش خدماتی را به فلسطین ارائه کرد که اوضاع آن را عوض کرد.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: برای امام راحل صرفاً آزادی سرزمین‌های اسلامی مطرح نبود بلکه امام فلسطینیان را مظلوم می‌دانستند و دفاع از مظلوم را وظیفه انقلاب اسلامی اعلام کردند و همچنان این آرمان ادامه دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، سفارت اسرائیل در ایران را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و هرساله از این مسئله مهم غفلت نکرده و در تحقق آرمان فلسطین تا کنون هزینه کرده و هزینه داده است.

حجت الاسلام معلم اضافه کرد: مردمی سازی روز جهانی قدس، تبدیل شدن روز قدس به عنوان یک مسئله اسلامی و بلکه انسانی، جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین، زنده نگه داشتن شعله مقاومت، جلوگیری از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و وحدت گروه‌های مقاومت حول محور قدس از جمله برکات همان پیام کوتاه امام راحل و نام گذاری تاریخی است.

وی تصریح کرد: شاید در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ که امام خمینی (ره) پیام کوتاهی به مسلمانان جهان صادر کردند، کمتر کسی تصور می‌کرد که این قضیه یک موضوع جهانی و ماندگار بشود و حقیقت این است که این مهم به برکت همان پیام کوتاه و نفس قدسی امام عزیزمان که این امر را صادر کردند، برکات بسیاری نصیب جهان اسلام شد.

کد خبر 1757387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha