نمایشگاه قرآن کریم در فرهنگسرای آیینه اراک افتتاح شد

نمایشگاه قرآن کریم، همزمان با ماه رمضان امروز (۱۶فروردین) در فرهنگسرای آیینه شهر اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی قرآن و عترت منتظران موعود حضرت ولی عصر (عج) و موسسه فرهنگی هنری تندیس هنر دادآفرین افتتاح شد.

علیرضا حاج علی بیکی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه قرآن کریم استان مرکزی از امروز پنجشنبه شانزدهم فروردین تا دوشنبه بیستم فروردین ماه جاری از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ آماده جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

نمایشگاه قرآن کریم در فرهنگسرای آیینه اراک افتتاح شد


وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۳ غرفه در بخش های مختلف دایر شده  است، افزود: این غرفه ها شامل غرفه قرآنی، خوشنویسی، سفالگری، کارگاه نقاشی، کارگاه هنر و خلاقیت، هنرهای دستی، کودک و نوجوان، کتابت آیات وحی، کارگاههای هنرهای تجسمی، مشاوره خانواده، عرضه کتاب های دینی و قرآنی است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند در بخش های مختلف قلمزنی، میناکاری، خوشنویسی، قالی بافی با موضوع قرآن کریم فعالیت خود را به نمایش می گذارند.

حاج علی بیگی تقدیر از مقام آوران مسابقات قرآنی ملی و بین المللی را از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه قرآن کریم استان مرکزی دانست و بیان کرد: علاقمندان می توانند در روز های از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به فرهنگسرای آیینه مراجعه کنند.

نمایشگاه قرآن کریم در فرهنگسرای آیینه اراک افتتاح شد

کد خبر 1757388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha