روز قدس، روز فریاد دوباره دیار علویان علیه اسرائیل غاصب

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مازندران را می توان با قوت به "روز فریاد" نامگذاری کرد، روزی که مردم مومن و روزه دار مازندران علیه ظلم اسرائیل غاصب و برای دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین با شکوه هر چه تمامتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و اعلام برائت از اسرائیل غاصب کردند.

خبرگزاری شبستان-مازندران؛ مریم‌نظری/مردم دیار علویان که همواره در صحنه های مختلف پیشتاز بوده اند این بار هم در حمایت از مردم غزه و فلسطین‌مظلوم پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی حضور یافتند.
مردم دیار غیور و شهید پرور مازندران با درک حساسیت روز قدس امسال و با حمایت تمام قد از غزه و فلسطین پای کار این روز ایستادند تا ضمن بیعت دوباره با امام و رهبری، دفاع از مظلومیت را فریاد کنند.

روز قدس، روز فریاد دوباره دیار علویان علیه اسرائیل غاصب

روز جهانی قدس امسال حساس تر از همه دوران و سال های مختلف دیگر است و  با توجه به شرایط کنونی و بحران موجود در سرزمین‌های اشغالی و حمله ددمنشانهرژیمصهیونیستیبه کنسولگری ایران دردمشق وبه شهادت رساندن مستشاران ایرانی انزجار مردم از اسراییل غاصب بیشتر از همیشه است و همچنان که آرمان قدس و آزادی فلسطین از اولویت‌های امت اسلامی و به ویژه ملت ایران است، انتقام حملات تروریستی اخیر هم از خواسته های ملت غیور ماست.

روز قدس، روز فریاد دوباره دیار علویان علیه اسرائیل غاصب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی روز قدس گفت: مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس در بیش از ۵۸ شهر و روستای مازندران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام  علی اصغر اصغری ولوجایی گفت: روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مردم‌مازندران در ۵۸ نقطه استان مازندران علیه رژیم غاصب فریاد می شوند.
وی یادآور شد: در ساری مرکز مازندران این مراسم ساعت ۱۰صبح جمعه ۱۷ فروردین از میدان شهید قاسمی به سمت مصلای امام خمینی (ره)، با سخنران حسینی‌پور استاندار مازندران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام اصغری گفت: روز قدس امسال حساس تر و متفاوت تر از سال‌های گذشته است و مردم دیار علویان و مازندرانی ها مومن و روزه دار، حماسه دیگری را رقم می زنند.

* جنایات بی امان اسرائیل علیه غزه به احتضار رسیدن این رژیم غاصب است
اسدی از شهروندان مازندرانی حاضر در راهپیمایی روزجهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین است که همدلی مسلمانان را در قبال مردم فلسطین به نمایش می کشد.

روز قدس، روز فریاد دوباره دیار علویان علیه اسرائیل غاصب
وی افزود: مردم مسلمان ایران همه ساله در کنار همه آزادگان‌جهان همواره در مسیر دفاع از مظلومیت و مردم بی دفاع فلسطین استوار گام برداشته اند  و تا روزی که این سرزمین آزاد شود، و فلسطینی‌ها، به وطن خودشان برگردند در کنار این مروم بی دفاع ایستاده ایم.
این شهروند مازندرانی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به احتضار رسیده است و دست و پا زدنش در شرایط کنونی و باتلاقی که برای خود درست کرده است، غرق شدن است و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در دمشق اوج ددمنشی اسرائیل غاصب است که هزینه سنگینی را مرداخت خواهد کرد.
اسدی افزود: هیچ راهی برای اسرائیل غاصب باقی نمانده و این روزها با همه خوی ددمنشی خود علیه مروم بی دفاع غزه و کودکان و زنان بی دفاع دست به جنایت می زند.
وی یادآور شد: امروز آمدیم تا مرگ اسرائیل غاصب را با دستان گره کرده خود به جهان اعلام کنیم و اینکه به یادگیری سقوط رژیم غاصب نزدیک شده ایم و اسرائیل نابودشدنی است.

* شکوه راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت همه‌جانبه ما از مردم فلسطین و غزه است

رستمی از شهروندان مازندرانی با اعلام انزجار از جنایت فجیع اسرائیلی‌ها، این رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مروم بی دفاع غزه و کودکان و زنان بی دفاع به خبرنگار شبستان گفت: مقاومت و ایستادگی مروم بی دفاع غزه در برابر اسرائیل غاصب ستودنی و بیانگر روح بلند مقاومت شان است.

روز قدس، روز فریاد دوباره دیار علویان علیه اسرائیل غاصب
وی افزود: مردم روزه‌دار و بی‌دفاع غزه، با یک رژیم غاصب و جنایتکار می‌جنگند و ایستادگی می کنند و شکوه راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت همه‌جانبه ما از مردم فلسطین و غزه است.

این شهروند مازندرانی گفت: امروز برای حمایت از مردم غزه، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و انتقام گیری از حملات تروریستی در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران ایرانی استوارتر از همیشه ایستاده ایم و تا پای جان پای اسلام، انقلاب و ولایت هستیم.

کد خبر 1757396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha