حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش حمایت از مظلوم است

فرماندار شهرستان شیروان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش حمایت از مظلوم است.

دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: انقلاب اسلامی حامی واقعی مستضعفان جهان است، در تمام ملت‌های آزادی خواه جهان و اسلام آخرین جمعه رمضان را روز قدس می‌نامند و این روز را گرامی می‌دارند.

وی با بیان اینکه آینده فلسطین روشن است، خاطرنشان کرد: آزادی قدس توسط محور مقاومت و با حمایت قاطع جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

اسماعیل زاده عنوان کرد:  روز قدس، از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) به عنوان روز ایستادگی در برابر رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در صفحات تاریخ به یادگار می‌ماند و تا ابد جنایات این رژیم کودک کش در اذهان عموم خواهد ماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان تصریح کرد: حملات گسترده رژیم صهیونیستی ظرف ماه‌های اخیر به مناطق فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه و به مناطق مسکونی فلسطینیان و عدم اجازه انتقال غذا و دارو، مصداق بارز نسل کشی، حقارت و اوج پست بودن این رژیم غاصب است.

اسماعیل زاده اضافه کرد: وظیفه شرعی و قانونی ما ایجاب می‌کند که با حضور همه جانبه در راهپیمایی روز قدس ضمن ادای دِین خود به اسلام عزیز، وظیفه خود را در قبال همراهی و هم دردی با تمامی ملل مسلمان و غیر مسلمان آزاده در بند دنیا خاصه ملت مظلوم فلسطین اعلام داریم و به جهانیان ثابت کنیم که ملت مبارز ایران از مطالبه آرمان‌های به حقش هیچ‌گاه عقب نشینی نخواهد کرد.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی، روز جهانی قدس امسال معنا و جایگاه متفاوتی یافته است؛ برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و اعلام صریح انزجار از این رژیم جعلی، محکوم‌کردن جنایت‌های آن و درخواست آتش‌بس فوری و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، وظیفه هر مسلمان، بلکه هر انسان باوجدان و بیداردل در سراسر جهان است.

کد خبر 1757397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha