آمادگی ۴٢٢ نیروی هلال‌احمر برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس در گلستان

 غریب آبادی از آمادگی ۴۲۲ نیروی عملیاتی برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قاسم غریب‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان به منظور نمایش اتحاد و همدلی با ملت مظلوم فلسطین  در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس از سوی ۴۲۲ نیروی عملیاتی و بکارگیری ۴۰ خودروی امدادی، آمبولانس و موتورلانس خبر داد و افزود: این نیروها در مسیرهای اعلام شده مستقر می شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۳۶ پایگاه و پست موقت امداد و نجات، مراکز امدادی و کشیک اضطراری شعب فعال در طرح خدمات نوروزی فعال نیز در آماده باش کامل قرار دارند.

غریب آبادی اظهارداشت: ایستگاه های سلامت و آموزش برای ارائه خدمات و آموزش کمکهای اولیه به مردم نیز با مشارکت اعضای جوان و مربیان در مسیرهای برگزاری راهپیمایی برپا می شود.

وی گفت: پایگاه های جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین نیز در این روز مستقر می شود و مردم می توانند کمک‌های نقدی خود را در قالب پویش بشردوستی از طریق صندوق های جمع آوری کمک هلال احمر و دستگاه های کارت خوان ویژه در مسیرهای برگزاری راهپیمایی اهدا کنند.

کد خبر 1757408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha