روز قدس، روز قدر رمضان‌المبارک است

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به اهمیت روز قدس در میان روزهای ماه مبارک رمضان، گفت: این روز مثل شب‌های قدر اهمیت دارد، روز قدر است و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد.

حجت الاسلام «مصطفی حسناتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با دعوت از عموم ملت ایران و مسلمانان کشورهای دنیا برای حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از سران کفر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان پس از روزه داری، شب زنده داری و دعا و مناجات و احیا شب های قدر شرکت در راهپیمایی روز قدس از اهمیت خاصی برخور دار بوده و در سیره امیر المومنین جایگاه دارد.

امام جمعه نجف آباد افزود: مبارزه با کفر و حمایت از مظلومان عالم در سفارشات قرآن و اهل البیت(ع) بیان شده و امروز حمایت از مظلومان غزه و حمایت برای آزادی قدس مصداق توجه به این توصیه های دینی به حساب می آید.

وی ادامه داد: کفر جهانی و همپیمانانشان و سران کشورهایی که در برابر این همه ظلم سکوت کرده اند با حضور در راهپیمایی روز قدس شکست خود را خواهند دید.

حجت الاسلام حسناتی با شان و جایگاه روز قدس اشاره کرد و اذعان داشت:‌ این روز مثل شب های قدر مورد توجه بوده و روز قدر است که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه زشتی ها در رژیم صهیونیستی جمع شده و انزجار علیه این دولت غاصب از زبان روزه داران اعلام می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: این اعلام انزجار و ایستادگی در برابر دشمنان مقدمه ساز دولت کریمه و حکومت مهدوی بوده که بزودی محقق به نتیجه می رسد.

وی این حضور حماسی را تکلیف دینی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی همگان دانست و خاطرنشان کرد: اسرائیل در حرکات های اخیر مثل کودک کشی در غزه و حمله به کنسولگری ایران به دنبال جبران ضعف خود است.

کد خبر 1757426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha