روز قدس نماد همدلی امت اسلام در برابر صهیونیست ها است

فرمانده سپاه شیروان گفت: روز قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف‌ها و تفرقه‌هایی است که دشمن می‌خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.

 وی خاطرنشان کرد: اهمیت روز قدس در بین مردم باید زنده نگه داشته شود و در همین راستا مردم باید با گرامیداشت روز قدس با کمک فضای مجازی و نوشتن مطالب فاخر دشمنان را مأیوس کرده و زمینه بیداری هر چه بیشتر جامعه مسلمانان در دفاع از مظلوم را فراهم می کنند.

سرهنگ دارابی عنوان کرد: دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن وصیت تاریخی امام (ره) وظیفه خطیری است که باید پیش از پیش به آن عمل کرد و به اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار که حامی این رژیم منحوس صهیونیستی نشان داده شود که ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: امروز غزه به نماد مقاومت فلسطین تبدیل شده است، مظلوم اما مقتدر، غرق در خون و آتش، جانانه در برابر جنایات ضدبشری و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

سرهنگ دارابی اضافه کرد: اقدام تروریستی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سرداران مجاهد محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و همراهان آنان یک جنایت غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی است که قطعاً از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی تاوان سختی پس خواهد داد.

کد خبر 1757433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha