راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از یکصد نقطه شهری و روستایی برگزار شد

حجت الاسلام خلیلی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده مردم در بیش از یکصد نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام هادی خلیلی، در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار شهر اراک در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در بیش از یکصد نقطه شهری و روستای استان مرکزی در حال برگزاری است و مردم مومن و روزه دار استان مرکزی همگام با مردم سراسر کشور و جهان با حضور خود در این مراسم با شکوه خواستار نابودی اسرائیل شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز قدس را یکی از مناسبت‌های مهم در تاریخ دانست و افزود: این راهپیمایی همواره با حضور گسترده و آگاهانه همگان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی به جنایات اخیر اسرائیل و حامیان آن اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه امسال به دلیل جنایت‌های وحشتناک رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در دمشق، با حضور گسترده تر و آگاهانه تر مردم برگزار شد و شرکت کنندگان با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ملت آگاه، ولایتمداری و نوعدوست استان مرکزی همواره با حضور خود در صحنه های مختلف نشان دادند که ادامه دهنده راه امام و شهدا و پاسدار انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته با وجود همه تهدیدات و توطئه دشمنان در فضای مجازی و حقیقی، حضوری گسترده و دشمن شکن داشتند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

کد خبر 1757457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha