رژیم صهیونیستی همراه با شرمندگی و شکست مسیر خود را طی کرده است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: رژیم صهیونیست همراه با شرمندگی و شکست مسیر خود را طی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان شیروان اظهارکرد: انصافاً تصور اینکه رژیم صهیونیستی در این مدت این مقدار جنایت کرده باشد دشوار است اما چیزی است که واقع شده است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در چنین شرایطی، روز جهانی قدس امسال معنا و جایگاه متفاوتی یافته است؛ برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و اعلام صریح انزجار از این رژیم جعلی، محکوم‌کردن جنایت‌های آن و درخواست آتش‌بس فوری و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، وظیفه هر مسلمان، بلکه هر انسان باوجدان و بیداردل در سراسر جهان است.

حجت الاسلام رفیعی افزود: فلسطین تداعی کننده رنج، مصیبت، مبارزه، مقاومت، امید و آرمان است و مردان، زنان و کودکان غزه نماد مقاومت و ایثار هستند آنها با ایستادگی و عدالتخواهی خود به زودی بر قوم ظالم اسرائیل پیروز خواهند شد.

وی ادامه داد: اما حامیان رژیم صهیونیستی بدانند که اسرائیل در آخرین لحظات عمر خود به سر می‌برد و به زودی از اقدامات خود پشیمان خواهد شد چرا که جریان باطل عاقبتی جز خسران و پشیمانی ندارد.

 وی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس را نماد اتحاد و یکپارچگی و انسجام مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار کرد: این ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس با هدف بسیج ملت‌های اسلامی به حمایت از فلسطین و ماندگاری و عدم فراموشی قضیه فلسطین در وجدان‌های بشری است.

 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به فشارهای دولت آمریکا در بحث تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران و جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از جایگاه ویژه ای برخوردار می‌باشد و قطعاً حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به هوشمندی مردم ایران پررنگ‌تر از سالهای قبل خواهد بود.

کد خبر 1757462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha