صهیونیست‌ها به وحشت افتاده‌اند/آمریکا متهم درجه اول است

امام‌جمعه قم گفت: ملت ایران ثابت کرده نه از خود صهیونیست‌ها و نه از ارباب آن‌ها ترسی ندارد، امروز آمریکایی‌ها مرتب پیام می‌دهند که ما نقشی در حمله نداشتیم و کاری به کار ما نداشته نباشید و مرتب هراس دارند اما این ملت تا زمانی که انتقام نگیرند، دست بر نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت‌الله  سید هاشم حسینی بوشهری امروز ( جمعه هفدهم فروردین‌ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلا قدس برگزار شد با تأکید بر موضوع رعایت تقوای الهی گفت: حضرت علی(ع) در مورد تقوا می‌فرمایند که هر کس از خداوند پروا کند و تقوا را پیشه کند، خداوند او را از هر غمی رهایی می‌دهد.

امام‌جمعه قم با اشاره به موضوع موانع سعادت در زندگی انسان گفت: غفلت انسان یکی از موانع سعادت است که باید بکوشیم که از غفلت رهاشده و خواب نباشیم و توجه به ذات کبریایی حق‌تعالی باشد.

وی گفت: یکی از عواملی که در غفلت زدایی نقش‌آفرین است موضوع تغییر محیطی است که انسان در آنجا زندگی می‌کند، باید از شرکت در جلساتی که سراسر غفلت است اجتناب کنیم.

حسینی بوشهری با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان گفت: چند روز دیگر به پایان ماه مبارک رمضان باقی نمانده است و از خداوند می‌طلبیم که خداوند عبادت و مناجات ما و دعاهای ما را به شایستگی قبول بفرما و باید از روزهای باقی‌مانده این ماه نهایت استفاده را ببریم.

وی به شعار سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب از سال ۱۳۸۰ برای هرسال شعاری انتخاب کردند، در سال‌های اولیه رنگ شعارها اعتقادی و مذهبی بود و از سال ۱۳۸۷ به بعد شعارهای ایشان به دلیل مسائل اهمیت مسائل اجرایی و اقتصادی و تولید، شعارها به رشد تولید و امسال هم خیزش تولید با مشارکت مردم را انتخاب کردند.

امام‌جمعه قم گفت: ایشان هم حجت را برای مردم و هم مسئولان تمام کردند و با کمک و همراهی مردم و با ایجاد تسهیلات برای مردم باید به اقتصاد کشور رونق بخشید، کشورهای دانش‌بنیان که جوانان کشور هستند فعال بوده و بهتر از کالاهای خارجی تولید می‌کنند که این نقش حضور مردم در اقتصاد است.

حسینی بوشهری تأکید کرد: باید اقتصاد مردمی باشد که از این طریق تورم کاهش‌یافته و اقتصاد پویا می‌شود و شاهد رشد و بالندگی در موضوع اقتصاد هستیم.

وی با اشاره به موضوع قدس گفت: به چه زیبایی امام راحل، این روز را انتخاب کردند و روز قدس را جهانی عنوان کردند و امروز مشاهده می‌کنیم که امروز فقط شیعه و مسلمانان نیستند که شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند بلکه در آمریکا و اروپا هم هرکسی بابیان خود، نفرتش را از این رژیم کودک کش اعلام می‌دارد.

امام‌جمعه قم ابراز داشت: این حضور پرشور مردم سرنگونی رژیم پوشالی صهیونیستی را به همراه خواهد داشت که امروز در سراسر دنیا شاهد اعتراض‌ها به صهیونیست‌ها هستیم.

حسینی بوشهری گفت: در طول ۷۵ سال شاهد هستیم که چگونه این رژیم جنایات انجام داده و در شش ماه اخیر نیز جنایات در غزه را می‌بینیم که چگونه دست به کشتار می‌زند، امروز صهیونیست‌ها در محاصره است و چنگ و دندان‌تیز می‌کند و به کنسولگری ما حمله می‌کنند و مستشاران ما را به شهادت می‌رسانند، مزدوران جیره‌خوار خود را در شرق کشور به حالت آماده‌باش قرار می‌دهند و جنایات می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز ترس و وحشت ازآنچه مقام معظم رهبری فرمودند، سراسر تلاویو و سراسر سرزمین‌های اشغالی را فراگرفته و از خود آن‌ها پیغام می‌دهند که به مغازه‌ها نریزید و کالا نخرید و خبری نشده و همه این ترس‌ها نشانه این است که رهبری فرمودند سیلی سختی خواهند خورد.

امام‌جمعه قم افزود: این ملت ثابت کرده نه از خود رژیم صهیونیست‌ها و نه از ارباب آن‌ها ترسی ندارد، امروز آمریکایی‌ها مرتب پیام می‌دهند که ما نقشی در حمله نداشتیم و کاری به کار ما نداشته نباشید و مرتب هراس دارند اما این ملت تا زمانی که انتقام نگیرند، دست بر نخواهند داشت.

حسینی بوشهری گفت: ما آمریکا را متهم درجه‌یک می‌دانیم و صهیونیست‌ها بدون اجازه آمریکایی‌ها کاری انجام نمی‌دهند، امام فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و امروز نقشه‌های بسیاری علیه ملت ما کشیده‌اند و امروز به برکت نظام اسلامی این ملت اقتدار خود را نشان داده‌اند.

وی گفت: صهیونیست‌ها دوشکست خورده‌اند، شکست اول طوفان الاقصی بود و شکست دوم این است که هر چه تلاش کردند، یک‌تکه کوچک به نام غزه را از بین ببرد موفق نشد و با ارتش به جان کودکان افتادند.

امام‌جمعه قم افزود: امروز ملت بزرگ ایران راهپیمایی استثنایی در سراسر کشور برگزار شد و ما پای‌کار ایستاده‌ایم و موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام است.

کد خبر 1757480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha