راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در کرمانشاه با شعار «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوان الاحرار» در کرمانشاه با شعار «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوان الاحرار» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، همزمان با جمعه آخر ماه رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰  در کرمانشاه آغاز شد.

براساس این گزارش، مردم انقلابی کرمانشاه با در دست‌ داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله و همچنین تصاویری از حضرت امام، رهبر انقلاب، شهید سلیمانی و شهدای حمله به کنسولگری، شعارهایی را در انزجار از رژیم صهیونیستی سر می دهند.

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار شد

همچنین جنایات اسرائیل در غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی شده است، باعث شده امسال مردم پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس حاضر شده و از مجامع بین‌المللی بخواهند به انفعال خود در قبال جنگ غزه و کشتار روزانه بیش از ۱۵۰ انسان مظلوم در این باریکه پایان دهند

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار شد

گفتنی است، راهیپمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی آغاز شد و تا مسجد جامع با حضور زنان، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه، جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

امروز مردم کرمانشاه در صف‌های به هم فشرده با مشت‌های گره کرده آمده بودند تا آزادی قدس و فلسطین را فریاد زنند در پایان قطعنامه روز جهانی قدس قرائت و مردم روزه‌دار کرمانشاه، نماز جمعه را اقامه می کنند.

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار شد

کد خبر 1757489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha