جهاد و مقاومت برای آزادی قدس ادامه دارد

قنبری با یادآوری اینکه امروز سران رژیم صهیونیستی از روی ضعف به ترور روی آورده اند، گفت: ما با قوت و اقتدار این مسیر جهاد و مقاومت را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حشمت‌الله قنبری، پژوهشگر تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در زنجان به تاریخچه بنی اسرائیل و مقابله آنان با آیین توحید، انبیا و پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: تاریخ این قوم از خیانت و جنایت مملو است.


وی با بیان اینکه، اساس تفکر یهود برساخته از یک خرافه است که با تحریف و دستبرد به کتاب حضرت موسی(ع) چنین کاری را رقم زدند، گفت: از همان روزهای نخست شکل گیری روز قدس، استکبار با این حرکت مقابله کرده است.


قنبری با بیان اینکه اشغال فلسطین و موضوع و ماجرای قدس شریف هرگز به این معنا نبود که یک جمعیتی با هویت و اعتقاداتی از اقصی نقاط دنیا جمع شوند و دولتی را تشکیل بدهند، افزود:
وی ادامه داد: در عملیات طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی از دیوارهای حائل عبور کرده و شهرک های یهودی نشین را تسخیر کردند و هیمنه رژیم صهیونسیتی را شکستند.


این پژوهشگر ضمن اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: امروز دیگر توانی برای دولت رژیم صهیونسیتی نمانده و این آمریکاست که از آن پشتیبانی می کند.


قنبری با یادآوری اینکه سران این رژیم امروز از روی ضعف به ترور روی آورده اند، تصریح کرد: ما با قوت و اقتدار این مسیر جهاد و مقاومت را ادامه خواهیم داد.


این پژوهشگر خاطرنشان کرد: هر آنچه از عزت و عظمت محور در منطقه هست با محوریت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

کد خبر 1757498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha